Program punktowy

 

 

 

Program punktowy w yoloman.pl

Zawsze, gdy podczas zakupów zalogujesz się w naszym sklepie, zbierasz punkty za zakupy. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie. Co zyskujesz zbierając punkty?:

Dokonując zakupów w naszym sklepie, masz realną możliwość uzyskania sporych oszczędności. Im więcej kupujesz, tym więcej możesz zaoszczędzić! Zbieraj punkty i zyskaj nawet do 10% wartości twoich zamówień.

 

Kiedy naliczane są punkty?

Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. Warunkiem naliczenia punktów jest zalogowanie się do naszego sklepu oraz wyrażenie zgody na rejestrację swoich danych jako stałego Klienta w sklepie. Zalogować się trzeba zanim sfinalizujesz zamówienie. Jeśli dokonasz zakupów bez logowania się do sklepu lub nie wyrazisz zgody na rejestrację swoich danych, to system Cię nie rozpozna i nie naliczy punktów za zakupy.

 

Jak naliczane są punkty?

W naszym sklepie punkty naliczane są od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień w stosunku: 1 punkt za każde pełne 10 złotych wydane w zamówieniu. Oznacza to, że system zawsze zaokrągla ilość punktów. Jeżeli np. kupisz przedmiot za kwotę 56 zł, to otrzymasz 5 punktów. Oznacza to też, że za koszty dostawy punkty nie są naliczane.

Punkty są naliczane przez system w momencie, gdy potwierdzisz dokonanie zamówienia.

 

Jak sprawdzić ilość punktów na koncie?

Zawsze po zalogowaniu się możesz sprawdzić stan twojego konta punktowego. Informację taką znajdziesz w zakładce: "Moje konto".

 

W jaki sposób płacić punktami za zakupy?

W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia wraz z kosztami przesyłki. System stworzony przez Grupę Allegro nie pozwala na opłacenie zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.

Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 1 złoty w wartości zamówienia (także za koszty dostawy). Oznacza to, że system wymaga, aby ilość punktów wystarczyła na opłacenie całego zamówienia wraz z kosztami przesyłki. Przykład: gdy kupujesz sweter za 79 złotych i wybierasz przesyłkę kurierską za 16 złotych, to system będzie wymagał, abyś miał uzbierane minimum 95 punktów (79 + 16 = 95).

W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia, na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia.

Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną automatycznie odjęte z Twojego konta. W przypadku anulowania lub zwrotu zamówienia, zarezerwowane punkty powracają na Twoje konto. O tych zmianach jesteś informowany poprzez e-mail.

 

Co się dzieje gdy płacisz punktami, ale później anulujesz zamówienie lub zwracasz produkt?

W przypadku anulowania zamówienia lub jego zwrotu, wydane punkty powracają na Twoje konto.

Przy anulowaniu zamówienia, punkty powracają w momencie otrzymania przez nas informacji o rezygnacji z zakupów. Natomiast w przypadku zwrotu zamówienia, punkty powracają w momencie otrzymania przez nas zwrotnej przesyłki. W obu przypadkach, o powrocie punktów na Twoje konto jesteś informowany poprzez e-mail.

 

Co się dzieje gdy płacisz punktami, ale później wymieniasz produkt?

Wymiana produktu na inny w tej samej cenie nie ma wpływu na ilość punktów naliczonych na twoim koncie.  

Gdy wymieniasz zakupiony produkt na tańszy, to nadwyżka wydanych punktów powraca na Twoje konto. Gdy wymieniasz zakupiony produkt na droższy, to dopłacasz brakującą różnicę w cenie. O zmianach w ilości punktów na Twoim koncie jesteś informowany poprzez e-mail.

Pamiętaj także, że w przypadku wymiany towaru na inny dostępny w naszej ofercie, koszt zwrotnej przesyłki od nas do Ciebie (z wymienionym towarem) wynosi: 10 złotych (jest to standardowy koszt paczki ekonomicznej Poczty Polskiej). Zostanie on doliczony do zapłaty.

Szybka wysyłka

zamówienia złożone przed 14:00

i wysłane kurierem DPD

będą u Ciebie już następnego dnia

Darmowa dostawa

gdy za zakupy zapłacisz z góry 

dostawa kurierem Poczty Polskiej gratis!!!

691 466 119

Infolinia jest czynna w godz.

10:00-14:00

Jeśli zadzwonisz o innej porze, oddzwonimy

30 dni na zwrot lub wymianę

zamówione produkty możesz zwrócić

lub wymienić do 30 dni od daty zakupu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl